Politică de retur

  1. Cine plateste returul?

Clientul plătește transportul returului, exceptând cazul în care magazinul nu l-a informat de la început că va avea de plătit acest retur. Magazinul este obligat sa restituie suma în maxim 14-30 zile, iar suma trebuie să includă și costul livrării inițiale, cu excepția cazului în care clientul a cerut o livrare mai rapidă decât cea standard (cea Same-Day sau Rapid în 3 ore, contra unei taxe speciale de curierat). Articol din Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014: (1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării.(Articolul 13 Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii, alin 1)

  1. Produsul trebuie returnat in ambalajul original?

 Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014 nu obliga clientul sa returneze produsul in ambalajul original,  insa noi va recomandam sa faceti pe cat posibil acest lucru, intrucat produsul sa nu fie deteriorat  pe parcursul transportarii. Avem dreptul de a nu accepta produsele care au o stare vizibila deteriorata, indiferent de motivele  care au dus la acest aspect.   Articol din Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014: Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.  Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere.

  1.      In cate zile pot returna produsul?

Articolul 24 din Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014 indica faptul ca un client poate returna produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, în cazul contractelor de vânzare. Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014 : Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului, cu excepţia cazului în care prezenta ordonanţă de urgenţă prevede altfel. (3) În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, profesionistul prelungeşte termenul în mod corespunzător 4.     

Pentru ce motiv se poate returna un produs achizitonat?     

Articolul 24 din Legea OUG nr.34 indica faptul ca produsul poate fi returnat fara un motiv specific in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. Noi recomandam returnarea unui produs expres in urmatoarele cazuri:

  • Produsul este altul decat cel comandat